17 січня 2018 року в Проїжджанській ЗОШ І-ІІ ступенів пройшли педагогічні читання на тему: «Гуманізація шкільного життя на основі концепції філософії дитячого щастя В.Сухомлинського»

В роботі взяли участь всі педагогічні працівники школи. З привітанням та повідомленням порядку проведення педагогічних читань виступила заступник директора Черевата Г.М.

  • Переглянули презентацію «Педагогічна спадщина В.Сухомлинського і сучасна школа» та документальний фільм «Серце віддаю людям», підготовлені вчителем історії Кобиляцькою Ю.Ю. та вчителем інформатики Поздняковою К.С.
  • Про творче впровадження ідей В. Сухомлинського в навчальному закладі слухали вчителя української мови та літератури Черевату Г.М.
  • Вчитель фізичного виховання Гребенюк А.В. зупинився на питанні піклування про здоров’я і фізичне виховання на основі досвіду В.Сухомлинського
  • Про роль казки у формування дитячої думки розповіла вчитель 1 класу Тарасенко Н.О.
  • Питання формування розумових здібностей на основі філософії В.Сухомлинського розкрила вчитель математики Протасова О.В.
  • Слухай Н.О., вчитель російської мови та зарубіжної літератури поділилася досвідом підвищення якості знань учнів на основі реалізації педагогічних ідей В.Сухомлинського та використання інтерактивних методів навчання.
  • Про реалізацію ідей Сухомлинського в процесі трудового виховання підростаючого покоління розповів учитель трудового виховання Сірик В.В.
  • Педагог-організатор Удовенко Л.Д. говорила про творчість- могутній стимул духовного життя людини
  • Про роль батьківської просвіти слухали вчителя початкових класів Шепітько І.В.
  • Бібліотекарем школи Українцевою Т.Т. була підготовлена виставка на тему «Світоч української педагогіки» та розповіла про роль читання в розвитку розумових здібностей.

Педагоги обмінялися думками щодо застосування на практиці педагогічних ідей В.Сухомлинського. Створення ідеальної моделі громадянина та патріота

З заключним словом виступила директор школи Шелегеда В.Ф. «Педагогічна мудрість В. Сухомлинського і сучасна школа».

Залишити відповідь