Підсумки методичного тижня закладів освіти Старобільського району

Відповідно до наказу відділу освіти Старобільської РДА № 32 від 02.01.2018 р. , згідно плану роботи Старобільського РМК та  закладів освіти   Старобільського району, з метою розширення  видів методичної роботи з педагогічними працівниками шкіл і закладів дошкільної освіти  та підвищення професійної компетентності  учителів і вихователів , у лютому було проведено  методичний тиждень  «Педагогічна майстерня вчителя» і «Педагогічна майстерня вихователя».

Основним завданням проведення Тижня був розвиток ініціативи та творчого пошуку педагогічних знахідок, демонстрування та обмін перспективним педагогічним досвідом, секретами власної педагогічної майстерності.

Програма проведення Тижня поєднала різні напрями роботи педагогів. Проведені заходи та заняття були цікавими і пізнавальними, сприяли всебічному творчому, інтелектуальному та естетичному розвитку.

Упродовж  методичного тижня ( а у  окремих школах це була ціла  методична  декада) проводилися  відкриті уроки  в початкових класах,  у школі ІІ –ІІІ ступенів – з математики, української мови  та літератури,  зарубіжної літератури, німецької мови, біології, природознавства,  правознавства,  трудового навчання, історії,  географії, відкрите заняття  гуртка, майстер-клас «Основні підходи  до викладання  географії за новою програмою, інтерактивний  психолого-педагогічний  семінар «Ми разом  – команда», позакласні заходи, присвячені  Україні,  Міжнародному  дню рідної мови,  зустрічі весни,  патріотичні хвилинки, методичні  квести, учнівські конференції, методичні наради з педагогічними працівниками,  експрес-огляди педагогічних  видань,  збірки  «Цікавий педагогічний досвід».

Змістовним і насиченим  був методичний тиждень  у закладах дошкільної освіти. Наші  «дошкільники» запроваджували  такі форми методичної роботи  як методичний турнір, педагогічний  плейбек-театр, методичні квести,  буклет- реклами «Я так працюю», брейн-стормінги, майстер – класи, педагогічна виставка «План-конспект відкритого заняття», психолого-педагогічні семінари, засідання творчих груп, тренінги, круглі столи, методичний практикум  з елементами психологічного тренінгу  та ін..  Корисним  був перегляд   відкритих занять  з розвитку мовлення,  комплексних,  інтегрованих,  розвиваючих, з фізичного розвитку  з елементами  йоги та дихальної гімнастики. Незабутні враження справили  розваги з народознавства, фізичного розвитку, «Чудо-шашки» , обрядові свята,  вистави за участю  педагогів  закладу дошкільної освіти. Добре  організованими пройшли взаємовідвідування  режимних моментів та прогулянок.

Прес – релізи, надані  закладами освіти, стали свідченням зростання рівня викладання та педагогічної майстерності вчителів і вихователів, показали прагнення педагогів до творчого пошуку та впровадження в роботу  цікавих інноваційних технологій.

 

 

Залишити відповідь