Обласний семінар в Лиманській ЗОШ І-ІІІст.

       27 квітня 2018 року  на базі  Лиманської ЗОШ І-ІІІст. Старобільського району відбувся  обласний науково-практичний семінар  «Формувальне оцінювання в системі контролю навчальних досягнень  учнів  початкової школи»., девізом якого  були слова  Г.Наузе і П.Каверні «Ключова місія формувального оцінювання  – допомога учню у навчанні». Перед семінаром стояло завдання поглибити  знання учасників семінару  щодо технік формувального оцінювання , які використовуються  педагогами для  вимірювання  навчальних досягнень учнів на даний конкретний момент, на  даному етапі.

У роботі семінару брала участь  група представників Луганського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти у складі Ларіонової Н.Б., доцента кафедри педагогіки і психології, кандидата педагогічних наук, Стрельцової Н.М. і Столбун Н.О., Рачок О.Л.  методистів кафедри педагогіки  і психології та  учителів шкіл і методистів методичних установ із міст Сєвєродонецька, Лисичанська, Рубіжного, Біловодського, Білокуракинського Міловського,  Новоайдарського, Новопсковського, Сватівського, Троїцького районів і Чмирівської ОТГ, які   переймаються проблемами  Нової української школи.

  Відкрила семінар методист кафедри педагогіки та психології ЛОІППО Стрельцова Наталія Михайлівна, яка  розкрила мету і поставила завдання перед учасниками обласного семінару.

 Директор Лиманської ЗОШ Проказа Надія Іванівна ознайомила учасників семінару з візитною карткою освітнього закладу, який вона очолює  лише 3 роки.

Питання  формувального оцінювання  як ключового чинника  якісної освіти в Новій  українській школі окреслила заступник директора  з навчально-виховної  роботи Лиманської ЗОШ Слюсарева Лариса Миколаївна.

    Потім  учасники семінару  спостерігали, як  учителі 1-А і 1-Б класів Мащенко Олена Миколаївна  та Удовіка Ольга Григорівна  на практиці  запроваджують  різні техніки формувального оцінювання  на інтегрованому  курсі «Я досліджую світ».

Після проведених уроків усі учасники семінару стали учасниками  методичного аукціону, який провела завідувач Старобільського РМК Сопільник Наталія Миколаївна. У цікавій формі були розглянуті майже  усі техніки формувального оцінювання з метою  розширення діапазону  інструментарію,  який використовується  педагогами для вимірювання  навчальних досягнень  учнів. Усі педагоги, які брали участь у методичному аукціоні, прийшли  до висновку, що  формувальне оцінювання  – це механізм збору  інформації педагогом  про навчальні  досягнення кожного учня. Зібравши  потрібну інформацію, педагог міняє  форми, методи, прийоми  роботи аби надати можливість кожному учневі  здобути  максимально можливі  результати. Ось у  цьому  й полягає цінність  формувального оцінювання.

           А потім була рефлексія – адже рефлексія лежить в основі формувального оцінювання. Кожен педагог поділився з колегами про те,  що нового він дізнався на семінарі,  чому навчився, що виявилося цікавим для нього  і що найбільше сподобалося.

 

 

Підсумок обласного методичного заходу в Лиманській ЗОШ І-ІІІст. підвела доцент кафедри педагогіки  та психології, кандидат педагогічних наук ЛОІППО  Ларіонова Наталія Борисівна, яка наголосила на тому, що кожна із технік формувального оцінювання є цінною сама по собі: немає більш чи менш ефективної техніки, бо кожна із них працює на успіх учня, тому  за формувальним оцінюванням   майбутнє в Новій українській школі. Наталія Борисівна побажала колективу  Лиманської ЗОШ успішного продовження участі у Всеукраїнському проекті щодо впровадження Нової української школи, а усім учасникам  семінару творчої енергії, творчості і  натхненної праці  на освітянській ниві Луганщини..

Залишити відповідь