Засідання творчої групи вчителів початкових класів

16 травня  в Старобільськії ЗОШ Іст. №  1 пройшло засідання творчої групи вчителів початкових класів.  Роботу було організовано в форматі методичного мосту. Творчі вчителі Старобільського району  зібралися щоб поділитися своїми доробками та  запропонувати  своїм колегам найбільш цікаві форми роботи з молодшими школярами.

Розпочали роботу із обговорення Концепції нової української школи. Скобова Олена Анатоліївна запропонувала  своїм колегам  поновити знання про 10 ключових компетентностей нової української школи, про   нову структуру та  ключові компоненти нової української школи.

Наступний етап роботи – виступи вчителів-учасників творчої групи з презентацією свого досвіду.

Ємельянова Олена Юріївна розповіла про  кластер. Що це таке і як його використовувати. На кілька хвилин вчителі перетворилися на першокласників із задоволенням навчилися складати кластери.

Заїка Ірина Вікторівна  цікаво і захопливо  говорила про розвиток мотивації до навчання та особистісних якостей у молодших школярів через ігрову рухливу діяльність.

Кучма Світлана Іванівна   ділилася вмінням розвивати  та впроваджувати інноваційні технології на уроках математики. Яскравим прикладом розвитку компетентності для життя урок математики, який вона  презентувала. Діти не просто вчилися рахувати, а порахували кількість шпалер та фарби, необхідних для ремонту класної кімнати.

Удовіка Ольга Григорівна зацікавила колег свої вмінням формувати задум висловлювання на уроках мислення серед природи. Яскрава і змістовна презентація показала ,як  проходять уроки на природі в Лиманській ЗОШ І-ІІІст.

Шейко Світлана Іванівна представила власний досвід роботи над проблемою  як зробити зміст навчального матеріалу особистісно значущим для учня. Як зацікавити і мотивувати учня до навчання? Досвід вирішення саме цієї  проблеми  запропонувала  колега.

В ході обговорення вчителі визнали, що робота творчої групи необхідна і цікава. Зустрічі її учасників дають змогу ділитися  досвідом, обговорювати проблеми та знаходити шляхи вирішення.

Залишити відповідь