ПРЕС-РЕЛІЗ ПРО ПРОВЕДЕННЯ ВСЕСВІТНЬОГО ТИЖНЯ ГРОШЕЙ У ПІДГОРІВСЬКІЙ ЗОШ І-ІІІ СТУПЕНІВ

З  12 по 18 березня 2018 року учні та вчителі Підгорівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів долучилися до проведення GLOBAL MONEY WEEK  (Всесвітнього тижня грошей).

Гасло Global Money Week у 2018 році  –  Гроші мають значення, тому що дітям і молоді потрібно здобувати знання й розвивати навички, необхідні для прийняття впевнених і зважених фінансових рішень упродовж життя.

Багато хто думає, що заробити великі статки – найважче, але мало хто замислюється, що зберегти їх – не легше. Тому для вчителів і працівників школи були запропоновані поради щодо поводження з грошима .

На уроках фінансової грамотності та економіки були проведені ігри серед учнів, ігри  із залученням старших поколінь, розгадування кросвордів, конкурс «Селфі Global Money Week», перегляд відеороликів «Гривня – наш символ», конкурс малюнків « Дівчинка-копійочка та хлопчик-гривеник».

 

Для учнів 5 – 6 класів, так як вони вивчають «Родинні фінанси» та «Фінансово-грамотний споживач»,  учителем Луганською Ларисою Леонідівною  розроблена гра «Гроші в житті родини», в якій потрібно пройти шлях із 45  кроків, у залежності від кинутого кубика,  кожен із яких відображає доходи чи видатки сім’ї.

Учні 11 класу долучилися до конкурсу «Селфі Global Money Week у соціальних мережах».

 

 

Для  розширення знань про виникнення та створення грошей учні 10-11 класів  переглянули  відеоролики  про   історію гривні та вкотре відвідали музей  історії  грошей  при  Національному банку України.

Грошових одиниць у світі дуже багато . Щоб  ознайомитися з деякими, учням старших класів   було запропоновано  розгадування  кросворду «Країни – Столиці – Гроші».

Для найменших учнів, які вивчають фінансову абетку у 2 класі,  невід’ємним видом роботи на уроках є малювання. Конкурс розмальовок зацікавив  дітей, де вони відобразили дівчинку-копійочку та хлопчика-гривеника у ролі дівчинки-україночки та хлопчика-козачка.

На завершення тижня грошей   для учнів 3 класу  була проведена гра «Що я знаю про гроші»,  із залученням трьох поколінь: дітей, старшого брата, мами, бабусі. Команда дітей і команда дорослих по черзі  відгадували номінали купюр, розгадували ребуси, збирали слова по складах,  відповідали на питання бліцопитування, розв’язували задачі на фінансову тематику. Обидві команди добре справилися зі своїми завданнями.

Насамкінець, учні та дорослі переглянули презентацію про  планування бюджету, заощадження грошей. Кожний учасник отримав на згадку пам’ятку,  дорослі – буклети про планування сімейного бюджету.

Майже всі люди хочуть жити в достатку, задовольняти усі свої потреби, не  думаючи  про те, що у них раптом закінчаться гроші. Тому  про  вміння правильно розпоряджатися грошима потрібно говорити не тільки  у Всесвітній тиждень грошей, а й кожного дня.

Залишити відповідь