Тиждень МІФ у Курячівській ЗОШ І-ІІ ступенів

З 22 по 29  березня в Курячівській  ЗОШ І-ІІ ступенів проходив тиждень математики, інформатики та фізики. Завданням тижня було підвищити інтерес учнів до навчальної діяльності, до пізнання дійсності та самих себе, а також вихованню самодисципліни та самоорганізації. Впродовж тижня використовувались різні прийоми і форми організації урочної та позаурочної діяльності учнів, які забезпечували підвищення мотивації та пізнавального інтересу учнів, сприяли розкриттю внутрішнього їхнього потенціалу.

Розпочався тиждень з урочистої лінійки, на якій вчитель математики та інформатики Іщенко М.М. розповіла план проведення тижня точних наук. В цей же день серед учнів школи проведено конкурс рисунків та проектів «Геометрія навколо нас».

У п’ятницю учні школи прийняли активну участь у «Математичному фестивалі» та конкурсі математичних задач «Математика у твоєму житті».

Між учнями 8-го та 9-го класів учитель інформатики Пахно А.І.  провела  інтелектуальну гру “Як стати мільйонером?”. Метою гри було за допомогою питань перевірити глибину знань учнів,  показати практичне використання здобутих знань, систематизувати вивчений матеріал; розвивати логічне мислення, розвивати інтерес до інформатики, ерудицію, кмітливість через гру; виховувати цілеспрямованість та впевненість у собі; здійснювати міжпредметні зв’язки, збагачувати загальний розвиток учнів.

У понеділок 26 березня учні 9 класу підготували проект «перевернутий будиночок», який презентували на районному семінарі вчителів математики.

Також учні 5-9-их класів підготували буклети на тему «Безпечний Інтернет».

Вівторок в рамках тижня видався казковим. Адже цього дня учні школи складали та вигадували казки про математику та інформатику.

В середу 28 березня відбувся районний семінар вчителів математики , присвячений  актуальному питанню «Практична спрямованість шкільного курсу математики».  Участь в роботі семінару взяли 18 вчителів  шкіл району.

Учителі були присутні на уроці алгебри у 7 класі на тему «Лінійні рівняння як математичні моделі  текстових задач»   В ході якого було продемонстровано прийоми реалізації діяльнісного підходу під час розв’язування прикладних задач.

Після уроку гостей школи запросили на презентацію проекту учнів 9 класу «Перевернутий будиночок».

На заключному етапі гості разом з учнями школи взяли участь у «Математичному квесті». Їм було запропоновано цікаві завдання, які всі учасники виконали із задоволенням.

В четвер учителі початкових класів та учитель математики Іщенко М.М. провели «Математичний квест» для учнів початкових класів.

Протягом тижня учитель фізики Стогнієв О.Д. проводив бесіди з учнями 7-9-их класів про видатних фізиків та про зв’язок науки фізики з іншими науками, з природою.

На урочистій лінійці закриття було підведено підсумки  тижня МІФ і нагороджено переможців та активних учасників.

Тиждень пройшов на належному рівні. Діти показали гарні знання, вміння та зацікавленість предметами, навички та творчі здібності. Сподіваємось, що шкільне життя дітей цього тижня було більш цікавим і запам’ятається надовго.

 

Залишити відповідь